خرید اینترنتی فرش بهتر است یا حضوری؟

خرید اینترنتی فرش بهتر است یا حضوری؟

بلاگ - راهنمای خرید فرش ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

خرید اینترنتی فرش بهتر است یا حضوری؟

دنیای امروز دنیای ارتباطات نامیده می‏ شود و خرید آنلاین واژه ای شناخته شده در بین اکثر مردم است. خرید اینترنتی فرش ماشینی هم از این بازارعقب نمانده است و شرکت های بزرگ تولید کننده هزینه هایی را صرف طراحی و توسعه فروشگاه های آنلاین خود مینمایند .  با این وجود همچنان مخالفان و موافقان در این حوزه وجود دارند و بحث در مورد مزایا و معایب خرید از فروشگاه اینترنتی یا فروشگاه فیزیکی موضوع بسیاری از محافل تجاری و کسب و کار میباشد. در ادامه در مورد خرید از فروشگاه آنلاین فرش ماشینی و مزایای  آن برای خرید فرش ماشینی خواهیم پرداخت و شما را با نحوه این گونه از خرید بیشتر آشنا خواهیم کرد.
 

مزایای خرید از فروشگاه آنلاین  فرش نسبت به  فروشگاه فیزیکی:

- در یک فروشگاه انلاین فرش ماشینی میتوانید تمام محصولات مربوط به یک کارخانه یا تولیدی فرش را در دسته بندی رنگ و طرح و شانه مشاهده کنید و با سرعت بیشتری بوسیله خرید اینترنتی فرش به هدف خود برسید.
- خرید از یک فروشگاه فیزیکی تنها در یک ساعات مشخصی صورت می گیرد اما خرید آنلاین 24 ساعته و هفت روز هفته در دسترس شماست. این مورد برای کسانی که نمی توانند به راحتی از منزل خارج شوند مثلا فرزند نوزاد دارند یا معلولین یا سالمندان و یا مشغله کاری آنها بسیار زیاد است و وقت زیادی برای چرخ زدن در فروشگاه‏ های فیزیکی ندارند بهترین انتخاب است، تحویل فرش در این نوع خرید به وسیله ناوگان حمل و نقل فرش شاهکار مشهد به صورت رایگان انجام می پذیرد.
- بسیاری از فروشگاه های آنلاین فرش داری بخش نظرات در قسمت ارائه فرش مورد نظر است مثلا در یک پیج به معرفی فرش ماشینی 1200 شانه پرداخته و کاربران می توانند در پایین این صفحه تجربیات خرید این نوع فرش را به اشتراک بگذارند. خواندن این نظرات ذهن شما را در مورد خرید فرش مورد نظرتان آماده تر میکند و با آگاهی بیشتر خرید اینترنتی فرش را میتوانید انجام دهید.
- فرش یکی از کالاهای ضروری است و جز کالاهایی است که ماهانه و یا سالانه به راحتی نمی توانید اقدام به خرید آن نمایید و اگر بخواهید به صورت سنتی خرید کنید شاید ساعت ها وقت شما را بگیرد تا به فروشگاه های مختلف سر بزنید و با اطمینان خاطر خرید کنید اما با خرید فرش ماشینی از یک فروشگاه معتبر به صورت آنلاین، در کمترین زمان بدون اینکه وقت خود  را در ترافیک و گاها هوای آلوده شهر و سرما و گرمای هوا از دست بدهید می توانید فرش مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای مثال اگر شما ساکن تهران یا شیراز یا اهواز هستید  فقط با چند کلیک میتوانید اقدام به خرید اینترنتی فرش شاهکار مشهد  نمایید.
- در فروشگاه های اینترنتی همیشه شاهد تخفیف ها و جشنواره های تخفیفی هستیم در حالی که ممکن است در فروشگاه فیزیکی این موارد وجود نداشته باشند.