۱۰ ایده جذاب برای استفاده از فرش سفید

زمان مطالعه: ۴ دقیقه

فرش سفید انتخاب بسیاری از خانواده‌های جوان ایرانی است و به دلیل خنثی بودن این رنگ، طراحی باقی دکوراسیون عموماً کار راحتی خواهد شد. اما در بین تمام ایده‌های ست‌کردن فرش سفید، استفاده از آن در کنار رنگ‌های طوسی، سبز، قرمز، قهوه‌ای و رنگ چوب می‌تواند جذاب‌ترین فضاها را به ارمغان آورد. استفاده از فرش سفید در کنار رنگ سبز طراوت، در کنار رنگ قرمز انرژی و در کنار رنگ طوسی محیطی مدرن و لاکچری را می‌تواند برایتان مهیا کند.

۱۰ ایده جذاب برای استفاده از فرش سفید

با اینکه فرش سفید طی نگهداری و شستشو ممکن است شما را به زحمت زیادی بیندازد؛ اما زیبایی آن دل هر فرد سخت پسندی را به دست می‌آورد. در این مطلب ۱۰ ایده جذاب برای استفاده از فرش سفید در دکوراسیون منزل و اتاق‌خواب را به همراه عکس جمع‌آوری کرده‌ایم. بعد از خواندن این ایده‌ها احتمالاً علاقه شما به فرش سفید بیشتر خواهد شد؛ در نتیجه توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه فرش شاهکار مشهد باشید.

10 مورد از بهترین ایده‌ها برای ست‌کردن فرش سفید

ست‌کردن رنگ سفید با مبل مشکی

سفید و مشکی همواره بهترین رنگ‌ها برای ست‌کردن هستند؛ چرا که به دلیل کنتراست بالا، جلوه هر دو رنگ در کنار هم بیشتر خواهد بود. در نتیجه اگر قصد دارید جلوه خاصی به فرش سفید خود ببخشید کافی است آن را در کنار یک مبل مشکی قرار دهید.

ست‌کردن رنگ سفید با مبل کرمی

بعد از مشکی، کرمی یکی از بهترین رنگ‌هایی است که می‌توانید در کنار رنگ سفید به کار بگیرید. ترکیب کرمی و سفید می‌تواند حس آرامش را به شما القا کند و محیطی امن  برای شما به ارمغان آورد.

ست‌کردن فرش سفید با رنگ‌های شاد

اما اگر قصد دارید محیطی شاداب و پرانرژی را تجربه کنید، می‌توانید از رنگ‌های شاد در کنار فرش سفیدتان استفاده کنید. از آن جا که سفید جزو رنگ‌های خنثی به‌حساب می‌آید؛ دغدغه‌ای از بابت دیزاین نخواهید داشت و به‌راحتی می‌توانید رنگ‌هایی مثل قرمز را با آن ست کنید.

استفاده از فرش سفید در اتاق‌خواب

استفاده از فرش سفید در اتاق‌خواب به دلیل اینکه آرامش را به شما القا می‌کند؛ ایده بسیار خوبی است. در کنار رنگ سفید،  می‌توانید از رنگ‌هایی مثل آبی روشن یا طوسی نیز در اتاق‌خواب خود استفاده کنید.

ست‌کردن فرش سفید با دکوراسیون طوسی

سفید و طوسی نیز ترکیبی است در که دکوراسیون‌های مدرن بسیار به چشم می‌خورد. استفاده از فرش سفید در کنار کمدهای چوبی طوسی یا مبل و پرده طوسی می‌تواند پیشنهاد جذابی باشد. ازآن‌جهت که حس مدرنیته و لاکچری بودن را به‌خوبی القا می‌کند.

فرش سفید در ترکیب چوب

اگر مایل هستید سردی رنگ سفید را بگیرید می‌توانید از فرش سفید در کنار وسایل قهوه‌ای مثل کمدهای چوبی یا صندلی‌های چوبی قهوه‌ای استفاده کنید. چوب حس گرما و صمیمیت به شما القا کرده و تا حدی حس سردی را از رنگ سفید می‌گیرد.

فرش سفید روی پارکت قهوه‌ای

یکی دیگر از راهکارهای آسان برای اینکه سردی رنگ سفید فرش را بگیرید، استفاده از آن روی پارکت قهوه‌ای است. همچنین می‌توانید فرش را روی موکت قهوه‌ای استفاده کنید تا از زیبایی این ترکیب رنگی بی‌نظیر بهره ببرید.

فرش سفید با مبل قهوه‌ای

همچنان که در موارد قبل گفتیم ترکیب رنگ‌های سرد و گرم می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد. یکی دیگر از پیشنهادهای ما برای استفاده از ترکیب رنگ سفید و قهوه‌ای، استفاده از فرش سفید در کنار مبل قهوه‌ای است. همچنین مبل‌هایی که در آن چوب با رنگ‌های گرم استفاده شده می‌تواند برای ست‌کردن با فرش سفید گزینه‌ای عالی باشد.

سبز انتخابی عالی در کنار رنگ سفید

اگر می‌خواهید فضایی باطراوت در منزل خود داشته باشید، می‌توانید از فرش و مبل سفید در کنار گلدان‌هایی طبیعی استفاده کنید. همچنین پرده با ‌والان‌های سبز یا کوسن سبز در کنار مبل و فرش سفید می‌تواند این حس تازگی را به شما منتقل کند.

فرش سفید با مبل و پرده سفید

اما شاید بهترین انتخاب برای استفاده از فرش سفید به‌کاربردن آن در دکوراسیون سفید باشد. رنگ سفید همواره حس پاکی را منتقل می‌کند؛ بنابراین اگر هدفتان از به‌کاربردن فرش سفید القای این حس است، بهتر است دکوراسیون منزل خود را با رنگ سفید طراحی کنید.

فرش سفید انتخابی مناسب یا نامناسب؟

فرش سفید در کنار سختی در شستشو و نگهداری ، موردعلاقه افراد بسیاری می‌باشد و هنگام دیزاین نیز دست شما را باز می‌گذارد. در این مطلب ۱۰ مورد از بهترین ایده‌های ست‌کردن و استفاده از فرش سفید در دکوراسیون منزل را با شما مطرح کردیم که امیدوارم از خواندن آن لذت برده باشید. اگر شما نیز صاحب فرش سفید هستید یا قصد خریداری آن را دارید در قسمت نظرات در مورد این ایده‌ها با ما صحبت کنید.