اصول استفاده از رنگ نارنجی

زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگر دوست دارید به فضای دکوراسیون خود حال و هوایی پاییزی بخشید بهتر است از رنگ نارنجی در دکوراسیون خود استفاده کنید و ظاهر متفاوتی به فضای دکوراسیون خود ایجاد کنید.

 اصول استفاده از رنگ نارنجی

نارنجی رنگی پر انرژی، بازیگوش و صمیمی است. پس برای اتاقی که در آن همهٔ خانواده و گاهی دوستان دور هم جمع می‌شوند بسیار مناسب است. رنگ شادی، خوشبینی و ایجاد روابط اجتماعی بالا است و در دکوراسیون و چیدمان منزل احساس شادی و هیجان بالایی با خود به همراه خواهد آورد.

این رنگ بهترین انتخاب برای اتاق کودکان شماست و فضایی سرشار از انرژی را برای آنها ایجاد می کند. پس اگر دوست دارید هیجان کودکی را به دکوراسیون اتاق کودک خود بیاورید رنگ نارنجی بهترین انتخاب برای شماست. 
آسان‌ترین راه برای استفاده از رنگ نارنجی در اتاق ناهار خوری این است که یک یا دو دیوار را با آن رنگ آمیزی نمایید. از وسایلی که زیاد جلب توجه می‌کنند در محیطی با این رنگ استفاده نکنید وگرنه محیط بیش از اندازه شلوغ و اشباع می‌شود.

 رنگ نارنجی به علت ماهیت گرم و تند خود می تواند برای فضاهای سرد و بسیار استفاده شود و سبب ایجاد تعادل در فضای دکوراسیون شما شود، همچنین می توانید از رنگ نارنجی به صورت تک رنگ برای ایجاد تمرکز در فضای دکوراسیون داخلی خود استفاده نمایید.